Monday, February 14, 2011

Tertinggal Flight!!!




Hari ni ayah sampai di Doha, tapi malam sebelumnya, beliau telah tertinggal flight, entah macamana adik2 aku dan akak aku boleh ingat pukul 10 malam, .... weii, 2010 tu pukul 8 malam lah ... hish, mula2 geram gak aku, tapi sabar gak ler, nk wat camna dah terlepas ... terlajak perahu boleh di undur, terlajak flight mana boleh U-turn ...

Agak mencemaskan jugak, beliau dah lah 67tahun, tak pernah naik flight, tak tau bahasa omputeh ... pasti cuak jugak, kalau aku pun.

2 comments:

kakngahromiyah said...

kesian talib....monyok je muka dia....dia ngaku silap dia tp....benda dah nk berlaku.....mlm tu kami sempat tngok cite hantu lg ngan ayah....nk wt cmne....da terlepas...

Zulkhairi said...

Ye lah semua orang ada buat silap, tapi boleh amik pengajaran dari kesilapan ... lain x jangan semua nya harap kat dia, padahal aku bagi mesej dan email pada semua orang ... ok lah yang dah berlalu biar berlalu, kita bina reka bentuk baru ...